ads

jomm settle hitam putih ??

 eah apa pulak ni ?
gaduh ? whats the matter ?
ish2 , cakap pasal gaduh teringat time zaman-zaman tadika 
sape ingat lagi bibit-bibit manis tu ?
ayat tak boleh blah : " mak mak ! , tadi kan dekat sekolah , kawan adik tak nak kawan dengan adik dah , :[ . "
ingat tak ? ingat tak ?
comel kn ? . seronok la bila ingat balik , pakai baju pinafore . ahaha



berbalik pada title post jomm settle hitam putih ?? . hah , paham kan 

---------------maaf seasons ni agak emotional sikit------------


okey kepada yang berkenaan , jika terbuka page ni , haha bagus dah sila2 la take note dengan ape yang nak aku cakap ni , the most important thing , AKU BUAT APE hah SAMPAI KAU NAK TARIK2 MUKA ?
beb aku tak heran la setakat kau sorang je nak masam muka dengan aku , tapi sekarang ni kita dah la di alam remaja wehhh , pikir lah sikit takkan small matter nak gaduh besar kott ? huh tapi 1je yang aku pelik , dah la bukan salah aku . #opppps , ape salah aku ea ?satu hal lagi dah la aku tak tau ape salah aku . pastu tibe2 nak masam muka gan aku PEHAL ah ? dah bagus sangat la ,

 wehhh setakat kawan beribu dekat laman facebook tapi kawan depan mat tak nak jaga ? .
pi dahhh , ieee , geram plak aku , masalah nya aku nak mintak maap kan ?
eahh tipu kalau kau cakap aku tak mintak maap . dah la bodoh2 aku mintak maap kat kau , buleh plak  tu kau buat bodoh je . kang cakap lebiy2 buat sakit hati je ,

patut ke org yang tak salah mengaku salah , okey sekarang aku tak de la nak tunjuk baik or something else , tapi kau nak kau tau ape yang selama ni aku rasa ,

dah lar wehh , kita nak SPM , tinggla sebulan je , aku taknak sebab ni je apa yang aku study terHIJAB ,
tapi tak tau la kan kalau kau tak kesah , jup2 aku cam nak tagline sikit ape yang penah kau mention


"aku suka lar gadoh dengan waney ,"

ape ni weh , fine kalau aku cakap aku dengan waney memang pendam , sebabnya
aku malas lah nak besar2 kan benda alah ni , cam kerak kau tau ?
hah lagi satu , just guess ku gadoh dengan waney sebab lelaki ? [DOM]
ape ni wehh , kan buleh settle baik2 . hah yang time aku ajar kau account hari tu , tak pasal2 kau nak marah aku pehal , hah senang cerita , memang aku tak pandai sangat , tapi sekurang2nya aku berusaha juga kan nak tolong kau . yang kau tak pasal nak baran pehal , kan sama2 belajar , lepak ahhh !!!!




dah aku tak tau nak settle macam mana , kau tau kenapa . EGO KAU TU TINGGI SANGAT , tak boleh ke kau terima pendapat orng lain ,
*aku hope sangat kau baca benda alah ni ,

------------------end suda--------------
so maap la mood kurang stabil ! *senyum sikidd








ditaip oleh cik siti nor fatia

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




 
Segala Yang Termaktub di Atas Adalah Hak Milik Nor Fathiah